Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Kostnader för frakt vid köp av flera fotoböcker

Per Svensson

Recommended Posts

Jag har letat efter information om fraktkostnader vid köp av flera fotoböcker utan att hitta någon. Om jag köper fotoböcker via iPhoto måste jag betala frakt för respektive bok eller kan man samordna detta på något sätt?

• 4 weeks later...

Hej!

Jag beställde två böcker samtidigt via iPhoto och betalade endast en frakt, dvs som motsvarande för en bok.

/MacThink

• 5 months later...

Hej!

Jag beställde två böcker samtidigt via iPhoto och betalade endast en frakt, dvs som motsvarande för en bok.

/MacThink

Men du fick göra två olika beställningar ändå va? Alltså beställa böckerna var för sig?

Kan va så att apple gör precis som de gör i itunes; alltså att de sammanställer dina köp efter cirkus 24h och skickar ett kvitto på det hela.

Jag beställde 3 medium spiralbundna böcker i måndags. Fick dem idag. Fullt pris för alla tre. Jag fick alltså betala frakt på alla tre. Inte så kul om man vill beställa större böcker. Jag försökte leta efter någon inställning eller knapp för att sammanställa beställningarna men hittade inget. Jag använder iPhoto 11 version 9.3. Tänkte höra med Apple varför det är så och återkommer med svar, det lär vara fler som undrar i framtiden =)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...