Simonso Posted December 17, 2011 Share Posted December 17, 2011 Hej. Går det att plocka ut vissa delar av en timemachine säkerhetskopia och lägga tillbaka det på hd? Loopia , min emailleverantör har slarvat bort 15000 viktiga epostbrev från mitt imap epost konto. Jag har inte tillgång till min time-machine säkerhetskopia just i denna stund då jag är på resande fot men skulle det exempelvis fungera att gå in i en säkerhetskopia som jag har gjort på min mac innan loopia tog bort alla mina email genom att deras server kraschade? Skulle jag kunna markera alla epostbrev från den tidigare säkerhetskopian samt klistra in dem i min nuvarande näst intill tomma imap inbox? Om jag klistrar in dem, kommer de då ligga kvar på inboxen när jag uppdaterar mot imap servern eller räknas de då bara som lokalt sparade mejl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbapappa_86 Posted December 17, 2011 Share Posted December 17, 2011 inte 100% säker men iom att det är IMAP så ska det sparas på servern och inte på datorn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.