Impelsigge Posted December 16, 2011 Share Posted December 16, 2011 Hej, Jag ska prova förklara deta så gott det går... När jag regga mitt Apple ID (min mailadress) så var det en hotmail. Denna blev då hackad på något vis. Jag har nu fått tillbaka min mail men med en tom inkorg. Därför har jag inget mail om iCloud så jag kan inte bekräfta mitt iCloud mail och därför inte anävnda iCloud. Hur får jag detta mail skickat till mig igen så jag kan börja använda iCloud...??? Hoppas ni förstår mig! Mvh Patrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
oscarlundgren Posted December 16, 2011 Share Posted December 16, 2011 Du kan i din mac gå in i Systeminställningar---> iCloud, här ska du kunna (om kontot inte är verifierat) kunna skicka verifieringsmailet en gång till. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Impelsigge Posted December 16, 2011 Author Share Posted December 16, 2011 Du kan i din mac gå in i Systeminställningar---> iCloud, här ska du kunna (om kontot inte är verifierat) kunna skicka verifieringsmailet en gång till. Ok, låter bra! Kontot är inte verifierat då jag inte kommit åt mailen. Ska kolla detta när jag kommer hem. Tack för snabbt svar!!! //Patrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
oscarlundgren Posted December 16, 2011 Share Posted December 16, 2011 Inga problem, meddela gärna om det funkar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Impelsigge Posted December 16, 2011 Author Share Posted December 16, 2011 Inga problem, meddela gärna om det funkar Det funka perfekt! Nu är iCloud "up and runing" Tack! //Patrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.