Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Iphone 4s - dubbeltljud

Zxcvb

Recommended Posts

Min Iphone 4s låter dubbelt.

Nu ska jag försöka förklara någonting som jag inte tycker är fullt så enkelt att förklara, vi gör ett försök.

Exempel:

När någon av mina vänner lagt ett ord på wordfued så plingar telefonen till, normalt. Men hos mig så gör telefonen de dubbelt. Istället för "pling" så låter den "plplpling".

Samma sak när jag får SMS.

Någon mer som upplevt detta? Det är så vissa dagar, ibland så fungerar den normalt igen.

Är det något fel med ljudet?

Min Iphone 4s låter dubbelt.

Nu ska jag försöka förklara någonting som jag inte tycker är fullt så enkelt att förklara, vi gör ett försök.

Exempel:

När någon av mina vänner lagt ett ord på wordfued så plingar telefonen till, normalt. Men hos mig så gör telefonen de dubbelt. Istället för "pling" så låter den "plplpling".

Samma sak när jag får SMS.

Någon mer som upplevt detta? Det är så vissa dagar, ibland så fungerar den normalt igen.

Är det något fel med ljudet?

Händer för mig också ibland. Verkar vara helt random i mitt fall och inte särskilt ofta. Har ingen aning om vad det kan bero på.

På min gamla 3GS så låter de bara ibland ifall de kommer en facebook updatering eller så, har kanske med nätet att göra?

Jag har också detta problem, och håller på att bli galen :P Någon som hittat en lösning än?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...