Cicero Posted December 14, 2011 Share Posted December 14, 2011 Hej! Är det någon som upplevt problem med Airport-verktygen till iPad och iPhone. Själv kopplade detta program ned min internetuppkoppling. Vid start av programmet kunde men då läsa att mitt modem var nedkopplat. Vid samtal med Telia så drog jag själv slutsatsen eftersom Telia inte fann några problem på min uppkoppling. När jag tog bort båda programmen funkar allt utan problem. // Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radiozo Posted December 14, 2011 Share Posted December 14, 2011 Nej mitt fungerar fint. förutom då att den är rätt omständig att använda. Föredrar appen i mac os x. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cerb Posted December 14, 2011 Share Posted December 14, 2011 För mig fungerar appen helt utmärkt både på iPad och iPhone Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cicero Posted December 14, 2011 Author Share Posted December 14, 2011 Ok, jag kanske led av viruset SBT, SkitBakomTangentbordet. Jag installerade om verktygen, men båda gångerna fick jag problem. // Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.