Sömntuta Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 Finns de små charmiga figurerna som app eller att ladda ner någonstans? De är ju bara bäst i klassen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThreeX Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 Ctrl/högerklicka på smileyn och spara bilden, infoga sen i mail/IM-klient - done Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sömntuta Posted November 26, 2011 Author Share Posted November 26, 2011 Tack för svar, har provat detta men jag får inte med animeringen........??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koplimi Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 Tack för svar, har provat detta men jag får inte med animeringen........??? Det är en Gif-fil. "Animeringen" är där. Tro mig. Öppna bilden i en webläsare så får du se. Öppnar du bilden med förhandsvisaren så kan du bläddra mellan bilderna i animationen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sömntuta Posted November 27, 2011 Author Share Posted November 27, 2011 Tack igen, nu har jag fått de små krabaterna att röra på sig, det fungerar bara i Macens Mail, provade Live och mitt Tele2-mail, men det gick inte alls....! MEN jag får inte bort texten under, toodeloo.gif, hur gör jag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koplimi Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 Du får skicka dina mail helt i html. Precis som reklam-mail från diverse sidor osv. Anledningen till att det kan vara filnamn under är ju för att du skickar det som en bifogad fil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sömntuta Posted November 27, 2011 Author Share Posted November 27, 2011 .......och nu blev det för tekniskt för mig - hur gör jag då? Skickar mail helt i html alltså? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koplimi Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 .......och nu blev det för tekniskt för mig - hur gör jag då? Skickar mail helt i html alltså? Jag har ingen aning.(Eller jo lite aningar har jag väl.) Du får googla upp det, eller överge tanken om animerande bilder. Email är framförallt ett text-meddelande med stöd för bifogade filer. That's it. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sömntuta Posted November 29, 2011 Author Share Posted November 29, 2011 Tack för hjälpen, jag får väl helt enkelt nöja mig med att de i alla fall rör på sig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.