Hummel Posted November 24, 2011 Share Posted November 24, 2011 Hur stänger man dessa reklamgrejor? Varför finns det ingen stängknapp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
xeric Posted November 24, 2011 Share Posted November 24, 2011 Scrolla lite så ligger det en "X-knapp" uppe i högra hörnet. Nu vet jag inte hur det här scriptet är gjort, men vissa script kan man också få bort såna popup's med 'Esc', eller att klicka i det grå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Måsägget Posted November 25, 2011 Share Posted November 25, 2011 Eller tryck uppdatera så försvinner den för mig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hummel Posted November 25, 2011 Author Share Posted November 25, 2011 Varför ska man behöva krångla på detta sätt? Borde inte forummakarna testa innan dessa läggs upp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Måsägget Posted November 25, 2011 Share Posted November 25, 2011 Nja, du tvingas ju kolla ännu mera på deras reklam ju Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aero2000 Posted November 25, 2011 Share Posted November 25, 2011 Tycker det är RIKTIGT uselt av IDG / MacWorld att tillåta / sälja den typen av reklam. Fruktat jobbigt o trist. Man besöker ju inte sidan mer utan snarare tvärtom. HADE faktiskt till och med tänkt köpa lite nytt men gissar var jag INTE kommer köpa någonstans ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
grodkungen2 Posted November 28, 2011 Share Posted November 28, 2011 Tycker det är RIKTIGT uselt av IDG / MacWorld att tillåta / sälja den typen av reklam. Fruktat jobbigt o trist. Man besöker ju inte sidan mer utan snarare tvärtom. HADE faktiskt till och med tänkt köpa lite nytt men gissar var jag INTE kommer köpa någonstans ;-) Tja... alternativet är ju att vi betalar 20 kronor varje gång vi loggar in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.