ante_77 Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 Jag har, eller rättare sagt hade ett problem. Telefonen (3gs) har baseband 06.15.00. Nu vill jag ha all musik och bilder tillbaka i telefonen. Vågar jag koppla in den i iTunes eller kommer telefonen att få krupp och börja uppdatera sig. Det sket sig totalt förra gången och sedan hittade inte telefonen något simkort. Jag har senaste iOs 5.0.1 (9A405) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PowerBook160 Posted November 24, 2011 Share Posted November 24, 2011 Nix, det är helt lugnt. Dels har du senaste versionen av iOS - ingen uppdatering finns att hämta - men i övriga fall kommer det också upp en dialogruta i iTunes som frågar dig om du vill uppdatera. Det är alltså valfritt! Eftersom att du nämner tidigare problem med synkroniseringen, rekommenderar jag att du först kollar att du har senaste iTunes (10.5.1) och sedan reparerar skivbehörigheterna, eller kör CCleaner om du har en PC. Lycka till! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ante_77 Posted November 24, 2011 Author Share Posted November 24, 2011 Det var det jag hade för mig. Var bara otroligt feg eftersom jag ska iväg på resa på lördag och orkar inte börja krångla med att få telefonen att fungera igen. Tack för hjälpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radiozo Posted November 24, 2011 Share Posted November 24, 2011 Ett hett tips är att lära sig hur itunes fungerar så händer det inte konstiga saker när man kopplar in telefonen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.