Alte68 Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 Min Iphone 4 började plötsligt vibrera i fickan, hade den INTE på ljudlöst. Gick ej att avbryta på något sätt, skärmen helt svart. Höll på ett par minuter innan den tystnade och jag får nu inte liv i den. Nå'n som vet något om detta? Hjälp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radiozo Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 Prova håll in power och home 20,30 sekunder. Den borde gå att boota om då. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alte68 Posted November 23, 2011 Author Share Posted November 23, 2011 Tack, äpplet kom fram men sedan hände det inget mer på 10 minuter, startade om ett par ggr tills det plötsligt fungerade igen. Jäkla skitfel, kommit en ny mjukvara nu såg jag, uppdaterar och hoppas att det aldrig mer händer........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson_ Posted November 30, 2011 Share Posted November 30, 2011 Detta har hänt även med min iPhone 4. Den har också fryst och hängt sig helt. Ibland går det inte ens att göra en reset med sleep och home knappen utan man får vänta tills batteriet dött. Startar om närsom, skärmen blir svart med full belysning, bryter samtal, tappar täckning, blir tyst nån sekund i samtal osv listan är lång! Allt detta började hända mer och mer efter iOS 5.0 uppdateringen. Gjorde en reklamation på Telia eftersom garanti tiden gått ut. Den är hos anova just nu. Får hoppas man får en ny för detta måste ju vara ett fel som jag inte kunnat orsaka! Hon som tog emot min telefon på Telia sa att jag inte är den enda med dessa problem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.