iMarc Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Som rubriken säger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balooba Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Mitt förslag på tråd var ju menat iofs som ett skämt. Men jag har inget att be om ursäkt för och heller inga önskemål om att bli ursäktad eller att ursäkta någon. Jag är helt enkelt inte arg på någon, jag är här för att ha kul, och det finns ingen, iMatte inkluderad, som jag ogillar eller bär agg mot. Så vem eller vilka jag skall försonas med förstår jag inte. Är det någon som upplever problem med mig och vill försonas, så är det okej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telly82 Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Jag tycker det vore bättre att bära sig vettigt åt från början än att behöva be om ursäkt efteråt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikaellq Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Jag tycker det vore bättre att bära sig vettigt åt från början än att behöva be om ursäkt efteråt. DET är det inga problem att hålla med om! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Om jag får tycka... Detta är ingen bra tråd, även om tanken år god... Link to comment Share on other sites More sharing options...
iMarc Posted November 22, 2011 Author Share Posted November 22, 2011 Om jag får tycka... Detta är ingen bra tråd, även om tanken år god... Nej jag tror inte det funkar med denna tråden, du kan stänga den Poca om du vill Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Då gör jag det, ta inte illa upp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.