rajjejosefsson Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Hur får ja apple remote att fungera med spotify? har hittat nån sida tidigare å försökt men verkar inte gå på lion os har en macmini den nyaste modellen med lion på . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbapappa_86 Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Remote Buddy tycker jag fungerar bra. Se då även den här. Använder du din Mac Mini så kan jag rekommendera Plex och det plugin som finns till Plex. Kör det själv då jag endast använder min Mac Mini till Plex och det fungerar riktigt bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
rajjejosefsson Posted November 22, 2011 Author Share Posted November 22, 2011 använder plex med, skit bra! men vaddå för pluggin till plex.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbapappa_86 Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 använder plex med, skit bra! men vaddå för pluggin till plex.? Vill du spela musik från Spotify i Plex så kan du installera ett plugin. Du hittar det i Plex App Store. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rajjejosefsson Posted November 22, 2011 Author Share Posted November 22, 2011 aha du mena så, men tänkte om de fanns nått gratis program till spotify så ja slipper betala för de dära remote buddy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbapappa_86 Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 aha du mena så, men tänkte om de fanns nått gratis program till spotify så ja slipper betala för de dära remote buddy Du vill alltså köra "vanliga" spotify och styra det med kontrollen? Om ja, då vet jag inga fler alternativ. Googla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rajjejosefsson Posted November 22, 2011 Author Share Posted November 22, 2011 hitta nått men funka inte till nya lion os Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbapappa_86 Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 hitta nått men funka inte till nya lion os Testa controllermate. Den kostar dock också pengar. Tror inte det finns ngn som är gratis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.