Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Min iPhone står i min frus iPhones namn på min laptop.

Madcap

Recommended Posts

Så något väldigt knasigt har uppstått med min i4.

I helgen skulle jag uppdatera min frus i4 till 5.0.1. Jag tänkte att det skulle gå att göra det via min egen laptop, om jag bara loggade in i iTunes via hennes konto. Det gick tydligen inte, så jag pluggade ur hennes telefon och satte istället i min för laddning via USBjacket. Här är nu mitt problem: När jag pluggar in min telefon står den listad med min frus mobils "namn" om jag går in och kollar via datorns enhetshanterare. Om jag istället drar igång iTunes är det rätt namn på enheten, och samma sak om jag kollar på inställningarna i min telefon. Hur f*n har detta gått till, och framför allt: Vad kan jag göra för att återställa det till rätt namn igen? Att bara gå via enhetshanteraren och döpa om den går inte, och som sagt så stämmer namnet både i iTunes och på min telefon.

Hjäääääääääälp! :oroligoledsen:

Så något väldigt knasigt har uppstått med min i4.

I helgen skulle jag uppdatera min frus i4 till 5.0.1. Jag tänkte att det skulle gå att göra det via min egen laptop, om jag bara loggade in i iTunes via hennes konto. Det gick tydligen inte, så jag pluggade ur hennes telefon och satte istället i min för laddning via USBjacket. Här är nu mitt problem: När jag pluggar in min telefon står den listad med min frus mobils "namn" om jag går in och kollar via datorns enhetshanterare. Om jag istället drar igång iTunes är det rätt namn på enheten, och samma sak om jag kollar på inställningarna i min telefon. Hur f*n har detta gått till, och framför allt: Vad kan jag göra för att återställa det till rätt namn igen? Att bara gå via enhetshanteraren och döpa om den går inte, och som sagt så stämmer namnet både i iTunes och på min telefon.

Hjäääääääääälp! :oroligoledsen: