Airees Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Hejsan. Jag har dropbox på min iPhone, och skickade en video-fil från min dator till iPhonen, men det verkar som om det inte går att ta ut filmen från dropbox och lägga den i videos, som med bilder, vet nån om det går och isåfall..hur? Den spelar alltså bara i dropbox, och det jag vill är att lägga den bland videos, så jag kan ta bort filmen från dropbox mappen. Tack i förhand. Airees. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Enklast är väl att lägga den i iTunes och sedan synka iPaden Har alla mina videos där, när du synkat så hamnar den i Videor i iPaden Link to comment Share on other sites More sharing options...
B@phomet Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Hejsan. Jag har dropbox på min iPhone, och skickade en video-fil från min dator till iPhonen, men det verkar som om det inte går att ta ut filmen från dropbox och lägga den i videos, som med bilder, vet nån om det går och isåfall..hur? Den spelar alltså bara i dropbox, och det jag vill är att lägga den bland videos, så jag kan ta bort filmen från dropbox mappen. Tack i förhand. Airees. Har samma problem. Har olika iTunes konton på mina mobiler så det är inte "bara" att synka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radiozo Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Hejsan. Jag har dropbox på min iPhone, och skickade en video-fil från min dator till iPhonen, men det verkar som om det inte går att ta ut filmen från dropbox och lägga den i videos, som med bilder, vet nån om det går och isåfall..hur? Den spelar alltså bara i dropbox, och det jag vill är att lägga den bland videos, så jag kan ta bort filmen från dropbox mappen. Tack i förhand. Airees. Det kan man inte. Du får spela upp den i dropbox Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.