robbz84 Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 Uppdaterade min Time Capsule när 7.6 kom för ett tag sedan Tryckte jag snabbt började få problem med den trådlösa överföringen, har en boxee box som jag stömmar media till trådlöst och det fungerade utmärkt tills uppdateringen kom, nu efter har det börjat hacka. Nedgraderade till 7.5.2 men tyckte problemen fortsatte även där. Tänkte då prova att uppdatera till 7.6 igen, men nu vägrar min Time Capsule att ta uppdateringen. Har som jag tycker provat det mesta. Hur jag än gör så när routern kommer online igen så är det fortfarande 7.5.2 inte 7.6 som programvara. Någon mer som haft problem med att uppdatera sin time machine eller märkt av problem med denna nya programvara? Hade för ett tag sedan problem att datorn inte längre kunde hitta Hårddisken för säkerhetskopiering, var då tvungen att göra en hard-reset för att få det att funka igen, vart dock av med alla säkerhetskopieringar... Tacksam för hjälp.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.