Silverfox Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 Jag har kontaktlistan iCloud i min iMac och i min padda. Men i min IPhone finns det ingen sådakontaktlista. Där står det bara Alla kontakter. Jag har bockat i alla rutter som jag tycker man ska göra men det funkar inte. Jag kan inte se vad de tär som jag har missat. Någon som känner till detta problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raphael Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 Inställningar - iCloud - Kontakter är påslaget och aktiverat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silverfox Posted November 21, 2011 Author Share Posted November 21, 2011 Yes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raphael Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 Då har jag ingen mer idé än att återställa telefonen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
shabby Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 Slå av och slå på synken av kontakter i telefonen. Funkade för mig. Annars kanske du ha kontakterna sparade på SIM och kan ladda från det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liljeberg Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 Slå av och slå på synken av kontakter i telefonen. Funkade för mig. Annars kanske du ha kontakterna sparade på SIM och kan ladda från det? Jag håller med shabby, jag gjorde detta för två timmar sedan på en telefon med samma problem och det löste sig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silverfox Posted November 21, 2011 Author Share Posted November 21, 2011 Jag har provat att stäng av synk och slå på det igen men tyvärr är det bara Alla kontakter som dyker upp igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.