Rikhard Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Tjena, helt plötsligt får jag starta om datorn ofta, får upp den svarta rutan om att den måste startas om. Första gången den startades om så pep datorn 2 gånger och sen så startades den, vad tusan är fel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirKnasen Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Antar det är Kernel Panic du får? http://support.apple.com/kb/TS3742 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikhard Posted November 20, 2011 Author Share Posted November 20, 2011 Ja! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Trasiga eller defekta RAM-minnen, eller så sitter de inte riktigt på plats. Ta ur dem och tryck i hårt igen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikhard Posted November 22, 2011 Author Share Posted November 22, 2011 Ja i morse så ville datorn inte starta, utan pep 2 gånger först och sen tre, så jag provade ram-minnen och de visade att de ena var felande. 2 1/2 månad gammalt. Så kontaktade Komplett och dom skulle skicka mig ett nytt utan kostnad! =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.