Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Finns det ingen app för framkallning av foton?

rbnbjk

Recommended Posts

Jag tar mycket bilder med min iPhone som jag sen dropboxar till min iPad och redigerar dom lite i diverse appar.Men nu skulle jag vilja framkalla bilderna på papper! Utan att behöva skicka dom till en dator. Finns det ingen app till iPhone eller iPad som fixar detta?

Varthän hade du tänkt skicka dem då, en skrivare?

Jag har inte sett någon sådan app, de enda app:ar jag sett skriver ut direkt till fotoskrivare - inte ens Kodak har en app där man skickar från telefonen direkt till en utskriftstjänst utan bara till en Kodak färgskrivare. Men Kodak säger att det bara är att komma in med mobilen till någon av deras utskriftsbutiker så fixar de från telefonen, om man inte har en egen färgskrivare.

1321794706[/url]' post='1494607']

Jag har inte sett någon sådan app, de enda app:ar jag sett skriver ut direkt till fotoskrivare - inte ens Kodak har en app där man skickar från telefonen direkt till en utskriftstjänst utan bara till en Kodak färgskrivare. Men Kodak säger att det bara är att komma in med mobilen till någon av deras utskriftsbutiker så fixar de från telefonen, om man inte har en egen färgskrivare.

Det är märkligt tycker jag... Vorde det inte smidigt att sitta hemma i soffan och kunna beställa utskrifter från kamerarullen genom en simpel app. Där går Apple bet på sin slogan "there's an app fot that"

Apple vill väl att alla ska ha en dator ihop med sin iPhone eller iPad

1321795203[/url]' post='1494615']

Apple vill väl att alla ska ha en dator ihop med sin iPhone eller iPad

Med iOS5 har dom ju gått ifrån det...Men handlar ju inte om vad Apple vill, utan varför gör inte fotolabben en app för det... Framkallar inte folk sina foton tagna med iphonen.

Man behöver inte framkalla bilderna man tar med sin iPhone, det är en digitalkamera...

:-)

Med iOS5 har dom ju gått ifrån det...Men handlar ju inte om vad Apple vill, utan varför gör inte fotolabben en app för det... Framkallar inte folk sina foton tagna med iphonen.

fråga foto labben....

Du mailar ju inte alltid bilderna, du laddar upp dem på en server. T ex crimson.se, som flera gånger vunnit i tester.

Du får i så fall maila något företag.

det är ju inte Apples sak att ta fram appar, annat än för sina egna tjänster.. och det kommer om behovet finns.

1321797701[/url]' post='1494636']

Du får i så fall maila något företag.

det är ju inte Apples sak att ta fram appar, annat än för sina egna tjänster.. och det kommer om behovet finns.

Nu skrev jag här för att kolla om någon har eller vet om det finns någon sådan app. Uppenbarligen vet/har inte du någon som passar mitt önskemål! Men tack för visat intresse!

Jag har hittat en app som det går att beställa utskrifter ifrån och det är Hipstamatic, men det tråkiga där är att man måste ha tagit bilden med just den appen. Det går inte att välja bilder från kamerarullen.

• 3 weeks later...
  • 1 year later...

Jag har använt mig av iFolor men då från min iPad, vet inte om domnar en app till iPhone.

Men sedan igår kan man beställa foton och fotoböcker genom Apples egna iPhoto app. Såg ut att vara vettiga priser...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...