PCGuiden Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Någon mer som har problem med denna version av Firefox. Den kraschar i tid och otid, oftast när jag använder tillbakaknappen... har inga tillägg installerade... har också en fundering om safari varför det inte sparar anv/lösenord och hur man får safari att använda kakor Link to comment Share on other sites More sharing options...
datar Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Någon mer som har problem med denna version av Firefox. Den kraschar i tid och otid, oftast när jag använder tillbakaknappen... har inga tillägg installerade... har också en fundering om safari varför det inte sparar anv/lösenord och hur man får safari att använda kakor Jag har också problem med 8an. Mitt problem ligger i att den fryser totalt.. Men inte så att när jag klickar på ikonen i dockan att jag har alternativet tvångsavslut. För det är bara webbläsarfönstret som fryser. Menyerna funkar osv. När det väl fryser får jag vänta ett kort tag eller ibland längre stunder innan allt blir normalt igen. Mitt problem hittade jag en tråd om så detta är inget unikt. Jag tror de har rätt stora problem med 8an faktiskt. Med tanke på de stora versionsuppdateringar som skett den senaste tiden så hoppas jag att de snart kommer en version 9 som fixar alla problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteveK Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Jag har inga problem med alls med FF8'an. Jag kör senaste Lion på en ny iMac, vilken variant kör ni? Link to comment Share on other sites More sharing options...
latox Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Min version av FF 8.0, liksom 5:an, hänger sig alltid vid avslutning, det kommer alltid en krasch-rapport. Jag har inga tillägg. Jag kör senaste Snow Leopard. Men, jag testade nu med att köra i 64-bitars läge (hade innan 32-bitars i FF 5 pga problem med Veetle). Nu fungerar FF8 bättre, den avslutas OK och verka funka OK i Veetle också. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.