Lurifax Posted November 19, 2011 Share Posted November 19, 2011 Hej. Helt plötsligt har ett nytt problem dykt upp när jag öppnar upp någon brevlåda i vänstra marginalen. När jag sedan klickar på ett av mailen i bevlådan, då brukar det öppnas i samma fönster, men nu öppnas de i ett helt nytt fönster som lägger sig bredvid. Hur kan jag få bort detta. Tack Kalle Link to comment Share on other sites More sharing options...
korsordsmakarn Posted November 19, 2011 Share Posted November 19, 2011 Är det brevlådan eller mejlet som öppnas i ett nytt fönster? Normalt är det förstås så att ett mejl öppnas i ett nytt fönster om man dubbelklickar på det. Visningsfönstrets undre halva tas bort resp. visas genom att man dubbelklickar på ramen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lurifax Posted November 19, 2011 Author Share Posted November 19, 2011 För att visa ett tydligt exempel, gjorde jag en ny brevlåda med namnet korsordslösarn 1 och drog in ditt svar i brevlådan. Sedan öppnade jag bevlådan och klickade på brevet/mailet 2 och då dök detta mail upp 3 Tidigare har mailet öppnat upp i samma fönster. Jag har inte ändrat några inställningar. Jag testade med att dubbelklicks både här och där på ramen men det löste inte problemet. Tack http://i1023.photobucket.com/albums/af353/Spender19/Skrmavbild2011-11-19kl214903.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
pink_snow Posted November 19, 2011 Share Posted November 19, 2011 Hej! Hjälper det om du provar att bocka för inställningar->Läsa->Använd klassisk layout? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lurifax Posted November 19, 2011 Author Share Posted November 19, 2011 Tack för tipset, men den står på det den alltid har stått på Standard http://i1023.photobucket.com/albums/af353/Spender19/Skrmavbild2011-11-19kl220743.png Link to comment Share on other sites More sharing options...
korsordsmakarn Posted November 19, 2011 Share Posted November 19, 2011 Fattar jag dig rätt nu att det inte fanns någon möjlighet att få upp en underdel (där brev visas) till fönstret "korsordsmakarn – På min Mac"? Har du då samma problem med de andra brevlådornas visningsfönster? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lurifax Posted November 19, 2011 Author Share Posted November 19, 2011 Vad enkelt. Ja drog upp raden med en punkt på och där låg mailet. Då vet man det också. Tack för hjälpen och trevlig helg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.