Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Mailproblem på ipad2

sirwelander

Recommended Posts

Har gmail på min ipad. Jag får mail men kan inte skicka eftersom mailen crashar när jag skriver i adressfältet.

Det går dessvärre inte att gå in i inställningar för e-post för så fort jag klickar på den så crashar den med och jag är

tillbaka på skrivbordet. Ipaden är inte JB så det har inget med det att göra. Har provat med att återgå till fabriksinställning utan resultat.

Kan någon hjälpa mig med detta så är jag evigt tacksam.

Återställning (görs i iTunes) - det innebär att "hårddisken" typ "formateras" och systemet återinstalleras.

Jag har/hade samma problem. Har ej Gmail utan mobile me.Efter råd här på MacWorld forum funkar det att skriva brev igen men jag kan fortfarande inte gå in på e-post, kontakter, kalender utan det återgår till skrivbordet.Rådet jag fick var att stänga av Ipaden ett tag. Pröva det du också.

Testade det med men det fungerade inte. Jag får helt enkelt ge upp tanken att ha mail på ipaden. Iaf från mail appen.

Nu fungerar det igen. Jag återställde ipaden och lade till den som ny. Rätt jobbigt att ställa in alla appar mm. men det fungerade iaf.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...