Crappycroy Posted November 19, 2011 Share Posted November 19, 2011 Hon vägrar och har så gjort i två dagar "Sorry, theres something wrong. Can you try again?" "Uh oh, there's a problem Can you try again" Link to comment Share on other sites More sharing options...
jontaw Posted November 19, 2011 Share Posted November 19, 2011 Samma för mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jontaw Posted November 19, 2011 Share Posted November 19, 2011 Hittade detta: http://macken.winterkvist.com/modules.php?name=Content&op=showcontent&id=17062 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UppiNorr Posted November 19, 2011 Share Posted November 19, 2011 Samma för mig. Funkar fint här. Kanske beroende på vilken server det kopplas mot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UppiNorr Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Men nu vill inte SIRI funka för mig heller. Omstart och reset hjälpte inte. För frugan funkar det fint... Link to comment Share on other sites More sharing options...
UppiNorr Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 Är det bara jag här i Sverige som har kvar detta problem? Har också testat att avaktivera och återaktivera men problemet kvarstår. Någon annan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
UppiNorr Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 Sjukt. Tio sekunder efter mitt inlägg ovan fungerar det klockrent efter tre dygns "frånvaro". SIRI är en slug, intelligent och retsam jävel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.