Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Blå flik på iPhone 4S

kaffemax

Recommended Posts

Sen jag fick min iPhone 4S har det suttit en liten blå flik ovanför simkortsluckan den verkar sitta i springan mellan skärmen och sidan. Är det bara något skräp eller är det till för något?? Är det någon annan som har detta ?

troligtvis inte. Bild?

Här är en bild på fliken. Tog den med inbyggda kameran på min macbook inge bra kvalité men den syns ju iaf... har tyvärr ingen bättre kamera.

Hoppas ni ser... men det är en blå plastflik överst, ingen aning varför den sitter där... var så när jag fick den.

Den är pytteliten inget jag stör mig på direkt, undrar ändå var den kommer ifrån.

Den är pytteliten inget jag stör mig på direkt, undrar ändå var den kommer ifrån.

Kanske är det kvarvarande från ihopsättningen av iPhonen. Kan tänka mig att alla delar är skyddade med någon form av plast som man tar bort innan man sätter ihop dem.

Dvs någon som klantat sig lite.:armskeptisk:

Kanske är det kvarvarande från ihopsättningen av iPhonen. Kan tänka mig att alla delar är skyddade med någon form av plast som man tar bort innan man sätter ihop dem.

Dvs någon som klantat sig lite.:armskeptisk:

Ok men kan jag ta bort den då?

Ok men kan jag ta bort den då?

Ja det är ju inte farligt att göra iaf. Men det kanske är pilligt. Så har du en pincett?

Ja det är ju inte farligt att göra iaf. Men det kanske är pilligt. Så har du en pincett?

Ahh fast det va riktigt pilligt...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...