Giannis Posted November 19, 2011 Share Posted November 19, 2011 Jag har ett, förmodligen, ganska enkelt problem med Numbers. Ett dokument jag arbetar med (och kommer från Excel från början) har ett slags gråa stödlinjer i bakgrunden. Det kan ju vara rätt bra, men problemet är att dessa gråa "stödlinjer" finns kvar i utskrift eller PDF-export. Hur får jag bort dessa linjer? I Excel skrevs de aldrig ut men jag vet inte vilken inställning som motsvarar det eller hur dokumentet måste formateras. Någon som kan hjälpa med ett litet tips? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikaellq Posted November 19, 2011 Share Posted November 19, 2011 Jag har inte Numbers men eftersom Apple är så otroligt konsistent i utformandet av gränssnitt, till skillnad från de flesta andra, så vågar jag mig på en gissning. Titta i menyn "Innehåll". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis Posted November 19, 2011 Author Share Posted November 19, 2011 Ok, tack! Det gick att få bort linjerna via granskaren till slut med några klick... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.