Nillen Posted November 18, 2011 Share Posted November 18, 2011 Igår skulle min sambo hämta en ny app i sin iPhone 4. Den godtog då inte hennes lösenord, som alltid varit samma. Hon fyllde då i sin e-post-adress får att få en återställning av lösenordet. Men någon mail kom aldrig från Apple. Vi gjorde om samma sak men fortfarande inget mail. Så nu kan hon inte köpa/uppdatera appar i mobilen och kan inte få ett nytt lösenord. Vad gör vi nu? Tacksam för svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arminbag Posted November 18, 2011 Share Posted November 18, 2011 ring apple eller kör iforgot https://iforgot.apple.com/cgi-bin/WebObjects/DSiForgot.woa/wa/iforgot?app_type=ext&app_id=93&returnURL=https://appleid.apple.com/cgi-bin/WebObjects/MyAppleId.woa&language=SE-SV Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raphael Posted November 18, 2011 Share Posted November 18, 2011 Lösenordet skickas till den adress som är angiven som primär e-postadress i Apple ID. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nillen Posted November 18, 2011 Author Share Posted November 18, 2011 Okej, ska kolla iforgot! Hon har bara en mail, så mail om återställning kan bara gå dit... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radiozo Posted November 18, 2011 Share Posted November 18, 2011 Kapat konto kanske. Ta kontakt med apple Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.