jenke Posted November 18, 2011 Share Posted November 18, 2011 Jag har av någon outgrundlig anledning tappat ljudförmågan på min MBA. Har aldrig tidigare varit ett problem. Kopplar jag in externa högtalare fungerar det perfekt. Kan heller inte hitta någon enhet för ljud ut förutom hörlurar. Hur kan detta inträffa "bara sådär"? Kan någon hjälpa mig med detta så skulle jag bli väldigt glad! Har för övrigt OS Lion 10.7.2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaffemax Posted November 18, 2011 Share Posted November 18, 2011 Jag har av någon outgrundlig anledning tappat ljudförmågan på min MBA. Har aldrig tidigare varit ett problem. Kopplar jag in externa högtalare fungerar det perfekt. Kan heller inte hitta någon enhet för ljud ut förutom hörlurar. Hur kan detta inträffa "bara sådär"? Kan någon hjälpa mig med detta så skulle jag bli väldigt glad! Har för övrigt OS Lion 10.7.2. Prova att starta om datorn? Kanske kan hjälpa annars får någon annan ge tips. Gå in även i systeminställningar och titta där under ljud hur det ser ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fel_xi Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Råkade ut för en liknande grej på min MBP. För mig löste det sig efter att jag startat om datorn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.