Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Adressförslag syns för kort stund i Firefox

Gissberg

Recommended Posts

Jag använder Firefox. När jag skriver en webadress så dyker det upp flera adressförslag som jag tidigare varit på. Då ska man slippa skriva ut hela adressen och istället kunna välja ett av förslagen. Men man måste vara snabb för adressförslagen försvinner fortare än en sekund så fort jag jag fattar musen för att peka på förslaget. Hur förlänger jag visningstiden?

Jag använder Firefox. När jag skriver en webadress så dyker det upp flera adressförslag som jag tidigare varit på. Då ska man slippa skriva ut hela adressen och istället kunna välja ett av förslagen. Men man måste vara snabb för adressförslagen försvinner fortare än en sekund så fort jag jag fattar musen för att peka på förslaget. Hur förlänger jag visningstiden?

För mig försvinner de inte. Skriver jag exempelvis "mac" i adressraden ser det ut så här.

post-58007-066867300 1321605987_thumb.png

Med piltangenterna stannade listan kvar. Men ännu märkligare - efter jag provade med piltangenterna stannade listan även med musen! Jag har haft Firefox i flera månader och alltid retat mej på den korta visningstiden. Kan det verkligen vara löst nu?! Tack för hjälpen i alla fall!:)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...