Crappycroy Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 Jag klantade till det Jag skulle uppdatera sambons Iphone, men missade att synka musik bibloteket,. Det verkar inte finnas någon musik i säkkopian heller. En del kan jag återställa via en backup på HD, Men hur får jag tillbaka alla köpta låtar? Det enda jag hittade var att det gick i USA, Går det inte här? Jag behöver hjälp. Som ni förstår är jag inte så populär för tillfället Link to comment Share on other sites More sharing options...
xeric Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 Det kan du nog hämta en gång till. Med program kan man göra det. http://support.apple.com/kb/HT2519?viewlocale=sv_SE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crappycroy Posted November 19, 2011 Author Share Posted November 19, 2011 Jag försökte, men av någon anledning är musiken inte klickbar? Någon som kan något om det här? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ubb66 Posted November 19, 2011 Share Posted November 19, 2011 Har du inte kvar låtarna i iTunes? Har du köpt dom i iTunes på datorn så finns dom i datorn. Har du köpt låtarna via iTunes i mobilen så synkas dom ju över till datorn när du kopplar i mobilen. När du är inkopplad med datorn, kolla på tabben musik i din iphone, det kanske bara är så att dom inte är ikryssade att synkas. Om du skall hämta låtarna från iTunes igen så kommer du få betala för dom. Det är bara program man kan ladda ner gratis på nytt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raphael Posted November 19, 2011 Share Posted November 19, 2011 Har inte låtarna legat på datorn då? Eller har de alltid varit i iPhone utan att någonsin synkroniserats över till datorn? När man kopplar in iPhone på sitt eget iTunes så synkroniseras ju låtarna som man har på sitt iTunes bibliotek. Men då behöver man ju ha ett eget iTunes-bibliotek, alltså om du kopplar in hennes telefon på ditt så får hon ju dina låtar.. Har man en dator men flera iPhones så löser man det genom att ha flera användarkonton på datorn, då får man egna iTunes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crappycroy Posted November 19, 2011 Author Share Posted November 19, 2011 Dessvärre är det så illa att hon aldrig synkat telefonen med datorn, eller jo. Jag tvingade henne till det en gång för något år sedan. Då lyckades hon få alla mailkontakter och div annan skit ini telefonen. Saker hon inte vile ha dit. Så jag fick henne inte till att göra om det. Vilket var synd. Men som sagt, jag stod inte högt i kurs innan, och nu......... Hjälp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.