MartinC Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 Verkar som att jag inte riktigt har fattat det här med Icloud, Har bilder i Bildström i Aperture, använder alltid min iphone som modem för att koppla upp min MBP, bildström påslaget i iphonen, men det dyker inte upp något där, funker det inte om man helt enkelt är uppkopplad??Måste det var via Wifi? Har ju ingenWifi att koppla upp mej emot. Martin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piratkapten Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 Bildström på Mac kräver en ethernet eller wifi anslutning. Har du en iPhone 4 eller 4S? Testa i så fall att dela internetanslutningen via wifi. Detta är en DÅLIG begränsning av Apple för oss i Sverige som har bättre mobilnät än amerikanarna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinC Posted November 18, 2011 Author Share Posted November 18, 2011 Har en 3S, kör internetdelning via bluetooth, visste inte att man kan köra internetdelning via wifi, ska forska hur man gör o testa, om det går med 3S. Tack för svar. Martin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.