Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Mail i tid & otid


McLink

Rekommendera Poster

Tja!

 

Har en enkel fråga som jag hoppas har ett enkelt svar ;).

Funktionen att ställa in vilka tider mailen skall tas emot finns ju inte i Iphone tyvärr. Finns där någon bra app för detta?

 

Jag vill alltså alltid ha Push på men vill att telefonen skall ta emot mail låt oss säga mellan 06:00 - 23:00 (ingen mail eller åtminstone inget ljud 23:00-06:00) Men vill heller inte håla på och krångla med att stänga av hela tiden.

 

tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill alltså alltid ha Push på men vill att telefonen skall ta emot mail låt oss säga mellan 06:00 - 23:00 (ingen mail eller åtminstone inget ljud 23:00-06:00) Men vill heller inte håla på och krångla med att stänga av hela tiden.

Om det är tyst på natten du vill ha? ...så kan du väl bara stänga av ljudet på sidan av telefonen. :) Funktionen för Alarm/Klocka/Väckning låter ändå. :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är så jag gjort hittils, men vill gärna kunna ta emot samtal om det skulle vara något nattetid. Dock vill jag inte stänga av ljudet inne i mail utan bara att den skall låta bli att låta under de angivna timmarna. Måste ju finnas någon mer som stört sig på detta och tillverkat en app :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...