fred6633 Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 Det var ett tag sedan jag använde kameran. Det var i alla fall innan jag uppgraderade till IOS 5. Jag vill minnas att det bara var att klicka så fick man ett zoomreglage. Nu kan jag inte få fram det reglaget. När jag kiickar dyker det bara upp en fyrkant som försvinner efter någon sekund. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koplimi Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 Pinch to zoom. Tap to focus. (+)Volymknapp för att ta kort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fred6633 Posted November 17, 2011 Author Share Posted November 17, 2011 Pinch to zoom. Tap to focus. (+)Volymknapp för att ta kort. Exponering/focus låst kommer det upp på skärmen. Hur låser jag upp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raphael Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 Du kan bara zooma med kameran på baksidan, inte med kameran på framsidan. (kameran på framsidan har ju sämre upplösning och zoomen sker genom omräkning av bildens information - kameran på framsidan räcker helt enkelt inte till för det). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.