youghurt123 Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Hej, jag sitter och redigerar en video nu som innehåller klipp och bilder och sånt från olika videos som jag klipper i delar, och det har gått bra och så. Men nu när jag har lagt till lite bilder och lite videoklipp till min film så nu, så fort jag drar ett nytt videoklipp, eller en ny del av ett gammal videoklipp som jag redan har använt i videon, så blir det grått och går inte att visas. Någon som har ett svar och varit med om en liknande sitatuon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Måsägget Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Tjena, har aldrig personligen varit med om det... Har du testat och starta om programmet/datorn? Kanske den har fått sig en liten knäpp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Starta inte ny tråd TACK https://forum.macworld.se/topic/142610-behoever-hjaelp-med-imovie/page__pid__1493539#entry1493539 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.