Mr_Fille Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Hej. Jag har en iphone 3gs som är jailbrekad med hjälp av jailbreakme. iOS versionen är 3.1.2. Problemet är att när jag kopplar luren till datorn så hittas den endast som okänd enhet, kan alltså inte synka med itunes. Det enda som händer när jag kopplar in telefonen till datorn är att den laddas. Jag har testat med olika sladdar, olika datorer och olika versioner av itunes och inget av det har hjälpt. Detta fel har jag dragits med ganska länge men inte brytt mig så mkt om, nu har jag dock tänkt o köpa en ny 4gs och vill därför kunna synka telefonbok, sms och bilder etc. för att kunna få in det på den nya luren sen. Någon som har nått tips? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbapappa_86 Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Testat en annan dator, usb-port, installerat om itunes, startat om datorn, annan usb-kabel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_Fille Posted November 17, 2011 Author Share Posted November 17, 2011 Yes, har testat, olika sladdar, olika portar och olika datorer, samma problem. Börjar undra om det är ett problem som inte går att fixa själv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.