Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

ipad 1 kraschar


peki

Rekommendera Poster

Hej!

 

Min Ipad1:a kraschar jämt o ständigt när ja kör olika program, safari, faceb app, spel osv... Har senaste uppdatering o allt som kan tänkas... Ipaden är en 32 gb wifi, nästan halva minnet ännu ledigt.

 

Har nån erfarenheter av samma problem??

 

Tacksam för svar. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gplayer kraschar för mig. Jag laddar ner filer och typ 2 av 6 kraschar och 4 funkar. Nån som vet var det beror på?? Jag laddar ner hyr dvd genom Itunes!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Jag får också crasher, speciellt i Safari, men har också noterats vid några tillfällen i andra appar. Det som händer i mitt fall är att Safari plötsligt kan avslutas då jag bläddrar mellan sidor (olika länkar). Men jag har vid några tillfällen också råkat ut för att appen plötsligt avslutats även i ett läge då jag läser ett längre textstycke. Dvs då jag inte interagerat direkt med appen. Ganska säker på att detta uppkommit efter att jag uppdaterat till IOS 5.0 på iPad 1, kan inte påminna mig denna typ av problem tidigare. Händer också att appar stängs av ibland redan innan de startat upp helt - har noterat detta med framförallt IDG-appen och Bloomberg. IDG-appen verkar dock stabilare nu efter uppdateringen till IOS 5.0.1, men problem kvarstår med t ex Safari och Bloomberg.

 

/MacThink

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...