ernad Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 Hej Jag har precis införskaffat mig en Iphone 4s och söker nödvändiga appar. Det ska helst vara kostnadsfritt. Jag Söker något som Spotify och minst lika bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emret Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 Det finns liknande tjänster som Spotify, men för att komma med ett vettigt förslag måste jag först veta vad du tycker är fel med just Spotify? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ernad Posted November 13, 2011 Author Share Posted November 13, 2011 känns lite onödigt att köpa premium när det säkert finns något gratis som är minst lika bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbapappa_86 Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 grooveshark är gratis men finns bara som app till iPhone om du jailbreakar. Sedan är ljudkvalitén sämre imo, fast det kanske inte du bryr dig om. Testa och se om du blir nöjd, annars leta vidare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forsstroem Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 99:-/mån, tycker du inte att det är värt det för en så bra tjänst tycker jag att du borde ta dig en funderare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.