Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Notiser enbart i Notiser!


mloren

Rekommendera Poster

Hej!

 

Troligen är det jag som inte fattar hur man ställer in notiser, alternativt funkar det inte som jag vill....

 

Jag vill att notiser bara skall visas i notiser, inte det och som det var förut, har jag ett missat samtal räcker det ju att jag ser det i notiser men som det är nu måste jag även gå in på samtalslistan för att släcka där också, samma med sms och så vidare.

 

Går det att ställa in så det enbart visas i notiser alternativt att när man rensar notiser rensar man övriga platser också?

 

M.V.H

micke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Barbapappa_86

Nej, det går inte. Att det visas på själva apparna går ej att ta bort om du inte jailbreakar då förstås.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det går inte. Att det visas på själva apparna går ej att ta bort om du inte jailbreakar då förstås.

 

Ok, tack för ett snabbt svar, men jag måste erkänna att det är korkat att man inte kan välja(som vanligt).....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Barbapappa_86

Ok, tack för ett snabbt svar, men jag måste erkänna att det är korkat att man inte kan välja(som vanligt).....

 

Korkat/användarvänligt, beror på hur man ser på det. Köp en androidlur :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Korkat/användarvänligt, beror på hur man ser på det. Köp en androidlur :)

 

Svårt att se hur det kan räknas som användarvänligt i just detta fall,

men jag stänger helt enkelt av notiser så slipper jag reta mig, tyckte det funkade bra som det var och att notiser inte tillför något vettigt när det ändå bara blir en fasad/display.

 

Angående Android så tillhör jag dom som har både telefon och surfplatta i Android och Ios och tycker nog att Apples grejer funkar bättre/stabilare och då får jag leva med att inte allt gå o få som man vill oroligoledsen.gifwink.gif

 

Men det jag saknar mest på Iphonen är ett "riktigt" Vem Ringde då jag tycker det är en suverän grej när man får namn o nummer på den som ringer även om han/hon inte finns i kontakter.

 

M.v.h

Micke

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Barbapappa_86

Svårt att se hur det kan räknas som användarvänligt i just detta fall,

men jag stänger helt enkelt av notiser så slipper jag reta mig, tyckte det funkade bra som det var och att notiser inte tillför något vettigt när det ändå bara blir en fasad/display.

 

Angående Android så tillhör jag dom som har både telefon och surfplatta i Android och Ios och tycker nog att Apples grejer funkar bättre/stabilare och då får jag leva med att inte allt gå o få som man vill oroligoledsen.gifwink.gif

 

Men det jag saknar mest på Iphonen är ett "riktigt" Vem Ringde då jag tycker det är en suverän grej när man får namn o nummer på den som ringer även om han/hon inte finns i kontakter.

 

M.v.h

Micke

 

 

 

Jailbreak är kanske ngt för dig isf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jailbreak är kanske ngt för dig isf.

 

Har allt funderat på det, men eftersom jag misstänker att stabiliteten äventyras känns det som jag avstår.....

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja. Och sen kan man fråga sig varför de inte får använda sig av appar såsom vemringde? Saknar just den möjligheten också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Vemringde" finns ju, baserat på webbplatsen med samma namn. http://itunes.apple.com/se/app/vemringde/id364123475?mt=8

 

Ja. Men bara i begränsat utförande. Då är i så fall ex. TrueCaller bättre. Men INGEN iPhone-App kan hämta namn och nummer från nätet på de kontakter man inte har i kontakter. Det kan ex. Android-versionen av "Vemringde".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...