Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Går ej att återställa i itunes(3gs)

henkek

Recommended Posts

nnu är det särhär att jag försöker återställa min 3gs till 5.0 för att jailbreaka. just nu är det 4.2.1 i luren. när jag försöker återställa i itunes så får jag ett fel meddelande.

hur ska jag bete mig för att lösa detta? vill ha den upplåst. har sutttit o läst men inget av de jag gör funkar

hjärtligt tacksam för hjälp!

Om du vill ha hjälp bör du skriva vilket felmeddelande du får.

------------------------

Men en gissning jag har är det meddelandet var något i stil med "This device isn’t eligible for the requested build".

Då måste du återställa det du ändrat i din hosts-fil så att den inte pekar fel.

ska tilläggas att jag har provat allt från version 4.2.1. o oavsett vilket jag tar så får jag samma fel meddelande

Jag gissar att det inkluderar den nyaste 5.0.1? En ren knapptryckning på återställ borde åstadkomma det.

bu har jag kommit så långt att den är jailbreakad men cydia är bara en vit ikon o går inte o öppna. o sen undrar jag hur man får unlock till denna?

Barbapappa_86

bu har jag kommit så långt att den är jailbreakad men cydia är bara en vit ikon o går inte o öppna. o sen undrar jag hur man får unlock till denna?

Har du ens sökt innan?

Finns många trådar om det du efterfrågar. Testa att söka här på forumet.

Anledningen till att Cydia endast är en vit ikon är för att du måste boota upp den teethered med hjälp av redsn0w. Men som sagt, sök på forumet, annars finner du mycket info här:

http://www.iclarified.com/entries/index.php?caid=2&scid=11&seid=1

japp jag har sökt. brukar försöka o inte starta trådar i onädan men tydligen e jag rätt värdelös på det:)

men jag ska göra ett nytt försök med detta o läsa lite mer av det jag har hittat. får jag det inte o funka så frågar jag igen

tack så mycket för hjälpen!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...