simris15 Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 Imessage funkar inte efter uppdatering även med min kompis iphone... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saippuakauppias Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 Nä, funkar inte för mig heller och inte heller för min fru. Märkligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
simris15 Posted November 12, 2011 Author Share Posted November 12, 2011 håll både home och sleep knappen intryckt! det funkade för mig ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raphael Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 Hem och avstängning = omstart av telefonen. Märkligt den inte gör det av sig självt kan man tycka, efter uppgraderingen. Det gör ju datorn när man uppdaterar OS:et. Men 5.01 kom in på annat sätt än tidigare versioner, för istället för att installera ett helt nytt OS, alltså hela paketet, så var det en liten bit bara som ändrades. Och det är en förändring mot förr... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.