Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Musikalbum synkas inte.

sudde

Recommended Posts

Tjejen köpte ny iPhone i veckan, och när vi nu skulle synka mot iTunes så funkar allt kanonbra sånär som på det senaste musikalbumet hon laddade ner. Jag "giftade" Adeles nya album till henne som hon laddade ner via iTunes i den gamla iPhonen. Det albumet är sedan synkat till macen, så det går att lyssna på det där. Men när vi nu skulle synka in all musik i hennes nya 4S så kommer all musik UTOM Adeles album in på iphonen.

Jag har t.o.m. provat att lägga det albumet i en egen spellista som jag döpt till Adele och som jag synkat in i nya telefonen. Och spellistan som jag döpte till Adele finns där, men på iphonen är den listan tom...

Vad är felet?

Är det ett annat Apple ID kopplat till det albumet än övriga musiken?

Är det ett annat Apple ID kopplat till det albumet än övriga musiken?

Nej, det är samma apple-id till alla hennes grejer.

Jag har samma problem och brukar få ta bort låtarna från iTunes, synkronisera utan låtar, stoppa in låtarna igen och synkronisera. Då hoppar de in i luren igen men det är ett jävla bök så jag gör det inte så ofta

Jag har samma problem och brukar få ta bort låtarna från iTunes, synkronisera utan låtar, stoppa in låtarna igen och synkronisera. Då hoppar de in i luren igen men det är ett jävla bök så jag gör det inte så ofta

Jag försökte med det som du sa, men det hjälper inte. Har även märkt att en ringsignal som hon nyligen köpt inte heller går att synka in.

Förlåt, jag gör en sak till som jag glömde att skriva. Jag tar bort låtarna, synkar utan låtar, kopplar ur telefonen ur datorn, startar om iTunes, lägger in låtar och synkar sedan. För mig funkar detta

Jag får inte in nya låtar på min iPhone 4.

Detta problem startade efter den senaste uppdateringen av iTunes.

Detta gäller också fotografier från iPhoto.

Är det någon som kan hjälpa mig?

När jag updaterade fr 4->5 blev det så för mig med... + att fältet "övrigt" var väldigt stort. Gjorde en sync efter det och allt hamnade på plats. Lite "Niot" skrev ovanför - fast jag behövde aldrig ta bort dem först.

Hoppas det löser sig.

Nu har jag försökt med återställning av iPhone.

Men nu finns det ingen musik på telefonen plus att de fotoalbum jag hade är borta!

Att skicka in nya fotografier eller musik går inte.

Synkningen bryts och nu står jag med en värdelös iPhone utan musik och foton.

Kanske dax för nedgradering av ios och iTunes till det som funkade.superirriterad.gif

Nu fungerar allt som det ska, jag har inte gjort ett dugg!

Väldigt märkligtglare.gif

Är det fler som har haft problem med att lägga in musik och foton efter uppgraderingen?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...