Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple byter ut iPod nano G1


Cerb

Rekommendera Poster

Jag skapade ett ärende den 28e november. 20e december kom returembalage och jag skickade ipoden samma dag. Sen dess har inget hänt. Ingen uppdatering på servicesidan, är rädd att försändelsen har försvunnit på vägen och jag sparade aldrig kollinumret. Ringde Apple för två veckor sedan och de kunde inte se något konstigt i sitt ärendesystem. De sa att det kunde ta 6 veckor och eventuellt lite längre tid ändå. Jo jag tackar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 55
  • Created
  • Senaste svar
Saippuakauppias

Jag skapade mitt ärende/min begäran den 13 november. Jag väntade nästan tre månader, men ingenting hände. Jag fick alltså inte ens returpåsen. Efter några samtal till supporten raderades min begäran från november och det skapades en ny den 15 februari. Så nu går jag igen i väntans tider.

 

Hoppas verkligen inte att jag behöver vänta så många månader. Jag har använt min iPod dagligen som musikspelare i bilen. Den har fungerat perfekt, som en tågtoalett. Nu vågar jag inte använda den längre och saknar den verkligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Ringde Apple idag. Fick det bekräftat att de tog emot min gamla Nano den 22:e december. (skickade in den den 20:e december)

Fortfarande inte fått någon ny. Killen jag pratade med sa att det kunde ta 6 veckor efter detagit emot iPoden... nu har det ju gått över åtta veckor men Apple-killen hade inget komma med mer än att fortsätta vänta. utskallning.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skapade mitt ärende/min begäran den 13 november. Jag väntade nästan tre månader, men ingenting hände. Jag fick alltså inte ens returpåsen. Efter några samtal till supporten raderades min begäran från november och det skapades en ny den 15 februari. Så nu går jag igen i väntans tider.

 

Hoppas verkligen inte att jag behöver vänta så många månader. Jag har använt min iPod dagligen som musikspelare i bilen. Den har fungerat perfekt, som en tågtoalett. Nu vågar jag inte använda den längre och saknar den verkligen.

 

Vet inte om det är så men vilket sammanträffande.....

Själv skapade jag också ett ärende 13 november, väntade utan resultat ringde och fick beskedet "Det är så många som vill byta.......", nöjde mig med detta.

Väntade, 21/2 tröttnade jag igen och ringde, blev kopplad till flera personer, den fjärde lovade att fixa det hela och lägga upp ett nytt ärende, sade att om jag inte hört något inom 3 veckor så skulle jag höra av mig till honom (han skickade kontaktinfo till min mail).

Några dagar senare (2-4 har inte koll exakt) kom kuvertet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Jag har oxå skickat in tre iPods, köpte till mina barn. Det var varit en del väntan men allt har funkat så här långt. Fått returpåsar och skickat podarna men ännu inte hör nått, det har gått snart en månad. Jag har inte kontaktat Apple men borde nog göra det.

 

Tur man kan följa ärendet via nätet och läget för mig är...

Step 1 Request

  • February 10, 2012: Product received <br style="color: rgb(153, 153, 153); ">Shipped via UPS with tracking number...

  • Step 2 Service
    February 10, 2012: Issue identified

  • Step 3 Return
    February 10, 2012: Product replacement pending
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Saippuakauppias

Jag skapade mitt ärende/min begäran den 13 november. Jag väntade nästan tre månader, men ingenting hände. Jag fick alltså inte ens returpåsen. Efter några samtal till supporten raderades min begäran från november och det skapades en ny den 15 februari. Så nu går jag igen i väntans tider.

 

Hoppas verkligen inte att jag behöver vänta så många månader. Jag har använt min iPod dagligen som musikspelare i bilen. Den har fungerat perfekt, som en tågtoalett. Nu vågar jag inte använda den längre och saknar den verkligen.

 

Hej!

 

Har glädjen att meddela att jag nu fått min utbytesspelare, 8 GB.

 

Härligt, fast det tog tid. Jag är så glad. Ca 1300 låtar i bilen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...