ahodr Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Hej alla! Ny på forumet och tråkigt nog blir första inlägget problemrelaterat. Drog för ca 2 timmar sen igång de hittade programuppdateringarna på min MBP 13 med snow leopard. Sedan dess har det inte hänt ett dugg! Den står bara med skrivbordsbilden, fullt upplyst tangentbord och en laddklocka mitt på skärmen. Det var gråskärm en snabbis innan detta. Fläkten går normalt och datorn är inte varm alls. Vad har hänt? Överreagerar jag? Hur kan jag lösa det? Måste verkligen ha en fungerande dator över helgen. Tack på förhand! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ahodr Posted November 11, 2011 Author Share Posted November 11, 2011 Bör jag försöka stänga av och starta om eller ska jag bara låta den stå i nuvarande läge? Har stått och inte gjort något alls i över tre timmar nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Starta om den.. Vill den inte starta rätt så försök med en Säker Start (håll ner shift vid start) Starta om som vanligt igen Link to comment Share on other sites More sharing options...
ahodr Posted November 11, 2011 Author Share Posted November 11, 2011 Starta om den.. Vill den inte starta rätt så försök med en Säker Start (håll ner shift vid start) Starta om som vanligt igen Det gick utan problem! Tack för uppmuntran. Vågar jag chansa på att uppdatera igen eller ska jag bara ge tusan i det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Kör igen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.