Jump to content
Just nu i M3-nätverket

App för kontroll av hur mycket data man använder?

Jolianna

Recommended Posts

Hej!

Vet ni om det finns någon bra och praktisk app som hjälper till att ha koll på hur stor mängd data man använder och kan varna när man har använt en viss mängd?

Jag tänkte framför allt på de gånger man är utomlands. Ofta kan man ju köpa ett "paket" med en viss mängd data från sin operatör, ex 10 MG om dagen, och då vill man ju gärna använda alla 10 MG och inte bara springa runt och snåla hela tiden (men däremot vill man ju snåla när man kommer nära gränsen).

Jolianna

Om du har Teliaabonnemang så har telia en app som heter mitt telia, där kan man se hur mycket man förbrukat på sitt abonnemang.

Tack allihop!

Jag kände till den inbyggda nätverksanvändningen men tycker den är för bökig att komma åt, den ligger inte bra till i strukturen.

Daniels app ser intressant ut, särskilt som den verkar kunna skicka varningar när man använt en viss mängd data. Kanon!

Jolianna

Tack för tipset! Har idag köpt till ett litet dataabonnemang till min iP4S, med tele2 som operatör, och strax därefter köpte jag den här appen för det facila priset av 15 kr. Tur att man fick 650:- av Apple att leka för, när man köpte sin MBP i höst. smile.gif

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...