Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Pssssst.....


Giisen

Rekommendera Poster

Uppdaterar OTA precis nu.

 

Om ni inte hittar uppdateringen så starta om telefonen och testa igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt smidigt nu när man inte behöver ta hem hela filen utan bara fixarna.

Och att man slipper använda iTunes för att uppdatera

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis.....och sen fick vi med iPad 1 multitask gester.....nice!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tipset

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag upptäckte uppdateringen vid synkroniseringen mot Macen. Uppdaterade iPhone via Macen.

Hur funkar det när den skall uppdatera utan Mac? Hur upptäcker man att det skall uppdateras?

Tänkte köra iPaden via nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1320952946[/url]' post='1491393']

Jag upptäckte uppdateringen vid synkroniseringen mot Macen. Uppdaterade iPhone via Macen.

Hur funkar det när den skall uppdatera utan Mac? Hur upptäcker man att det skall uppdateras?

Tänkte köra iPaden via nätet.

 

Man måste manuellt gå in och titta under inställningar - Programuppdatering för att se om det finns en nyare programvara verkar det som.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man måste manuellt gå in och titta under inställningar - Programuppdatering för att se om det finns en nyare programvara verkar det som.

 

Så var det, Tackar..

 

Vae inne och leta förut och hitta inte rätt---på väg ner nu,

iPaden ville att man koppla till en strömkälla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppdaterar min å sambons nu, märker att hennes 4a e mycket snabbare på att uppdatera sig än min gamla 3GS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gick mycket smidigt OTA. Snabbt gick det också. Ca 5 minuter för min ipad. Lite längre för min 3GS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1320959715[/url]' post='1491452']

Kör "gamla" vägen... via iTunes. 685MB

 

Ni som kör via telefon - får ni länken till att läsa om uppdateringen? Annars har ni den här: http://support.apple.com/kb/HT5052

 

Det står i telefonen vad uppdateringen gör som tur är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det står i min telefon att den är på 55,5 MB men att jag måste ansluta till ett wi-fi-nätverk för att hämta den. Jag kör via iTunes och då måste jag ladda ner hela 813 MB. Men det tar inte så värst lång tid så det kan jag leva med!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag uppdaterade min 4S imorse, nu vill inte Siri vara med längre...hon säger "I´m really sorry about this, but I can't take any requests right now. Please try again in a lithe while." Sen testar man igen oct då säger hon "There´s something wrong, and I can´t answer your questions right now. Please try again in a little while."

 

Någon som har upplevt samma sak? Vad kan man göra tro?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...