Peter J Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 Har prövat att ladda ner Javas säkerhetsuppdatering men det funkar inte. Har bockat av Java i Safari och FF som är mina webbläsare. Vet inte riktigt varför det inte funkar. Tips nun? Som vanligt tacksam för svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 Förstår dig inte riktigt, har du fått ner uppdateringen? Går den inte att installera? Alla webbläsare ska vara avstängda när du installerar.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter J Posted November 9, 2011 Author Share Posted November 9, 2011 ok jag uttryckte mig lite dumt. Jag har stängt av webbläsarna. Bockat av Java i dom. Nej jag har inte fått ner uppdateringen. Det står att det inte finns några just nu. Jag gick den vanliga vägen dvs genom programuppdateringar och har klickar där. Hade lite strul med att ladda ner en uppdatering till FF men det löste sig. Detta är ju ngt helt annat. Hoppas att du förstod mig bättre nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 Du kan hämta den här http://support.apple.com/downloads/ Installerade uppdateringen nu på MacBook (kör SnowLeopard på den) Lite förvånad att inte omstart krävs, har för mig att så alltid var fallet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter J Posted November 9, 2011 Author Share Posted November 9, 2011 Tusen tack. Det funkade super.Glömde dessvärre att stänga av Java aktivitet i webbläsarna men det verkar funka ändå. Du är en klippa! Ps ingen omstart för mig heller Ds Link to comment Share on other sites More sharing options...
iphone Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 Den dyker inte upp för mig heller! imac 2,66 27" ren installation på den med Lion. Hemma har jag en likadan dator men där uppgraderade jag till Lion från snöleoprden och där dök javauppdateringen upp i programuppdatering. Någon som vet varför det blir så? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.