Lewin Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 Min iPhone 4s blir väldigt varm när den används , tex när jag sluter handen runt den och ska spela någon iPhone spel... Eller om jag sluter handen runt den och sitter å Smsar en stund så blir det riktigt obehagligt varm ...Vad bör jag göra?? Ska jag lämna in den eller är det normalt att den blir det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
UppiNorr Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 Min iPhone 4s blir väldigt varm när den används , tex när jag sluter handen runt den och ska spela någon iPhone spel... Eller om jag sluter handen runt den och sitter å Smsar en stund så blir det riktigt obehagligt varm ...Vad bör jag göra?? Ska jag lämna in den eller är det normalt att den blir det? Räcker det inte med ditt inlägg här?: https://forum.macworld.se/topic/141887-varm-iphone-4s/page__pid__1490732#entry1490732 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lappen71 Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 Troll? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.