Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Line Out utgången reagerar inte ?


MFK

Rekommendera Poster

Funkade det inte..? Va trist.

Kanske det är jacket är trasigt då, eller ljudkortet? Om du har, el kan köpa en lös kontakt (minitele) så kan man kolla ifall utgången har kortis. Eller om du tar datorn till vilken radiohandlare. Vilken reparatör som helst kan kolla sånt. Om kontakten är trasig kanske den inte heller dyker upp i listan då som ett alternativ.

 

Här var nån tråd om ljud/högtalare, som pratade om ett litet program: LineIn. Vet inte om det är samma problem som du har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkade det inte..? Va trist.

Kanske det är jacket är trasigt då, eller ljudkortet? Om du har, el kan köpa en lös kontakt (minitele) så kan man kolla ifall utgången har kortis. Eller om du tar datorn till vilken radiohandlare. Vilken reparatör som helst kan kolla sånt. Om kontakten är trasig kanske den inte heller dyker upp i listan då som ett alternativ.

 

Här var nån tråd om ljud/högtalare, som pratade om ett litet program: LineIn. Vet inte om det är samma problem som du har.

 

Okej ! Sjysst Eric, tack för all hjälp. Jag ska kolla om det är uttaget det är fel på !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag antar att du öppnat programmet Ljud-/MIDI-inställningar som ligger i mappen Verktygsprogram? Där kan du garanterat se alla tillgängliga anslutningar och skapa nya för de hårdvaruenheter som av någon anledning ännu inte anslutits av systemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så ser det ut !

Ta bort "sammanslagen enhet" och "After effects" om du inte själv har koll på exakt vad de gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta bort "sammanslagen enhet" och "After effects" om du inte själv har koll på exakt vad de gör.

 

Det har jag gjort nu, men ingen skillnad.. :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...