Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Iphone 4s dör - bara slocknar.


cruorem

Rekommendera Poster

Då ska vi se. Fick hem min 4s idag och är skitnöjd med allt utom en småstörig detalj. Telefonen kan helt plötsligt bara slockna och dö. Trycker man igång den direkt så startar den som vanligt, nemas problemas. Men fortfarande, hur kul är det att ha den i fickan en hel dag och så småningom inse att den varit avstängd hela tiden?

Någon som vet vad man kan göra? Första iphonen så jag är hel novis på detta. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då ska vi se. Fick hem min 4s idag och är skitnöjd med allt utom en småstörig detalj. Telefonen kan helt plötsligt bara slockna och dö. Trycker man igång den direkt så startar den som vanligt, nemas problemas. Men fortfarande, hur kul är det att ha den i fickan en hel dag och så småningom inse att den varit avstängd hela tiden?

Någon som vet vad man kan göra? Första iphonen så jag är hel novis på detta. :P

 

Det finns speciella verktygssatser att köpa, så kan du sen skruva isär din iPhone och se inuti om du kan se några fel.

 

Fast det bästa är ju att du lämnar in den, du har ju garanti.

 

Eller hade du väntat dig någon annan form av svar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns speciella verktygssatser att köpa, så kan du sen skruva isär din iPhone och se inuti om du kan se några fel.

 

Fast det bästa är ju att du lämnar in den, du har ju garanti.

 

Eller hade du väntat dig någon annan form av svar?

 

Jo så långt är jag också med.

Jag skrev här för att jag tänkte se om någon annan hade/har haft liknande problem med sin och hur dom gick till väga, brukar vara det man söker när man frågar på forum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo så långt är jag också med.

Jag skrev här för att jag tänkte se om någon annan hade/har haft liknande problem med sin och hur dom gick till väga, brukar vara det man söker när man frågar på forum.

 

Varför fråga på ett forum, när du kan få det rätta svaret från den butik där du handlat? Det finns ju bara ett alternativ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Balooba, du behöver ju inte vara otrevlig, han frågar ju bara om ngn har erfarenhet kring problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Balooba, du behöver ju inte vara otrevlig, han frågar ju bara om ngn har erfarenhet kring problemet.

 

Jag är trevlig, men utrycker mig illa. Kanske jag skulle använt smileys, men jag får sådan huvudvärk av de små liven.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lämna in den eller fråga vad felet kan vara där du köpte den ifrån. Den är ju helt ny och då ska det inte finnas några problem tycker man. biggrin.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För andra som läser och kanske finner det intressant.Jag blev tillsagd av supporten att göra en soft reset - hålla inne on/off knappen+home knappen i 10 sek. Än så länge har den fungerat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...