Tankadin Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 När jag klickar på appen "Hitta Iphone" på min telefon, så får jag fram både min Macbook Pro och min telefon (iphone 4). Superbra. Men om jag märker att min telefon är borta och vill hitta den via min dator, hur gör jag då? I Systeminställningar så hittar jag bara "Hitta Min Mac" i iCloud, i-bockad, men kan inte klicka på den eller dylikt. Så om jag vill hitta min iPhone via datorn, hur gör jag då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatari Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 https://www.icloud.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raphael Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Ja du behöver gå in på hemsidan för iCloud för det. Det finns ingen app i Macen för hitta din iPhone. (åtminstone inte än, det kanske kommer senare...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tankadin Posted November 7, 2011 Author Share Posted November 7, 2011 Jahaa.. jag hittade ingen info om det nånstans, men där ser man. Tack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.