maja63 Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Skaffat en macbook pro och upptäcker att idvd försvunnit. Försöker förtvivlad bränna dvd skivor som går att spela i andra datorer eller dvd spelare utan att få kvalitetsförlust. Apple support hänvisar till att bränna fr finder eller itunes... Ska man använda annat program till redigering ? Filmar nu med en canon Legria HFs11 kanon bild i tv:n med kabel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telly82 Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Du måste köpa en skiva med hela iLife. Jag hörde att Macoteket säljer ut iLife '09 för 95kr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maja63 Posted November 7, 2011 Author Share Posted November 7, 2011 Tack för snabbt svar. Jag har en 2 år gammal imac med ilife men jag antar att det var tänkte som en förbättring med nya programmet och undrar hur de tänkt med alla som skaffar nya datorer med ios lion ska göra. Är jag den enda som vill ha dvd skiva bränd av mina filmer? Hittar mest info om att lägga upp filmer på nätet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telly82 Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Tack för snabbt svar. Jag har en 2 år gammal imac med ilife men jag antar att det var tänkte som en förbättring med nya programmet och undrar hur de tänkt med alla som skaffar nya datorer med ios lion ska göra. Är jag den enda som vill ha dvd skiva bränd av mina filmer? Hittar mest info om att lägga upp filmer på nätet. iDVD har inte utvecklats på senare år. Jag undrar också hur Apple tänker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.