Silverfox Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 När jag importerade bilder från min kamera till iPhoto hamnade även bilderna i Bildström. Ska det verkligen vara så? Det känns lite fel tycker jag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Så är det för mig med Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piratkapten Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Det går att ändra i iPhotos inställningar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silverfox Posted November 6, 2011 Author Share Posted November 6, 2011 Okey. Bra. Jag ska rota runt lite och se vad jag kan hitta. Tack för hjälpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ubb66 Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Tanken är väl att du skall ha dina senaste bilder på alla dina enheter, oavsett om du fotat med iPhone, iPad eller med en kamera och importerat till iPhoto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.