Nyhetsroboten Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Den tyska glasögontillverkaren Lunor har fått en rejäl orderuppgång på glasögonan Classic Rund PP, som numera kallas "The Glasses of Steve Jobs". Läs hela nyheten på MacWorld.se! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 ”... Vad han lämnat efter sig är sina överväldigande idéer och sina favoritglasögon”. Rött kort till den copywritern! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lurifax Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 All respekt för Steve Jobs och alla hans uppfinningar. Hans glasögon är utan bågar, men jag undrar om inte mina där mittdelen av bågarna snurrar med den texture man önskar, vore någonting för honom. Synd att han är död, annars hade han fått iden av mig. Han hade säkert också bytt namnet till Steve. http://player.vimeo.com/video/31662145 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronny Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Så nu har apple börjat i optikerbranschen också Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lurifax Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Så nu har apple börjat i optikerbranschen också Artikeln handlar ju om glasögon. Så varför inte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.